Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Outview Film Festival Party - Women’s Only Party

Κάθε χρόνο ανυπομονώ να έρθει το Outview Film Festival μου είναι από τις πιο χαρούμενες 11 μέρες του χρόνου. Καταρχάς γίνεται πάντα σε όμορφη ζεστή εποχή με μεγάλη μέρα, είναι στο κέντρο, δίπλα στο Σύνταγμα και έχει  κόσμο που μου αρέσει να γνωρίζω από τις  17.00 το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ. Επίσης έχει απέναντι από το Θερβάντες που γίνονται οι προβολές ένα ωραίο καφέ που ποτέ δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσω μόνη μου. Βλέπω ταινίες που μου αφήνουν την αίσθηση ότι έχω πάει σε πολλά μέρη του κόσμου, ανταλλάσσω ματιές με κοπέλες που δεν τις πετυχαίνεις στα συνηθισμένα
νυχτερινά μαγαζιά του χώρου μας και πάνω από όλα νιώθω για 11 μέρες ότι αυτή η πόλη είναι καλύτερη από ότι φαντάζει τις υπόλοιπες 354.
Φυσικά δεν ξεχνώ και  περιμένω με αγωνιά το μεγάλο Women’s Party που διοργανώνεται κάθε χρόνο στα πλαίσια του Outview Film Festival φεστιβάλ, όχι μόνο γιατί έχει άπειρες κοπέλες να γνωρίσεις αλλά κυρίως γιατί φαντάζει είναι σαν ένα μεγάλο Αθηναϊκό lesbian gathering.

Women’s Only Party
Παρασκευή 19 Απριλίου στις 22.30
Booze Upstairs – Κολοκοτρώνη 57
Είσοδος 5 ευρώ

http://www.youtube.com/watch?v=DaaHNn164t8


Άρτεμις Λειβαδάρου 
Booze Cooperativa, Κολοκοτρώνη 57 Αθήνα
Τηλ.: 6950686277
email: artemis.livadarou@gmail.com
web: www.boozecooperativa.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...