Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

«I’Mpossible people»

Παραγωγή: «Αλλαχού» 2011
20 έως 24 Οκτωβρίου στο Booze Cooperativa

«Κέρδισα! Θα μπορούσες, λοιπόν, να πεις ότι είμαι ένας πολύ τυχερός άνθρωπος! Άλλοι, κερδίζουν -στην τύχη- ταξίδια, χρήματα, έρωτα, μαχαιροπήρουνα... Εγώ, κέρδισα να είμαι εγώ, ή να είμαι εσύ, ή κάποιος άλλος! Και από τότε κερδίζω κάθε μέρα
J. »

Χοροθεατρική performance για για το τυχαίο και το «τυχερό» μας, που αφού κέρδισε τις εντυπώσεις
στο Φεστιβάλ Χορογράφων τον περασμένο Μάϊο, επαναλαμβάνεται στον χώρο τέχνης Booze Cooperativa. Η δραστήρια «Αλλαχού» με τους «I’mpossible people» της θυμίζει πως όλα είναι πιθανά, από τους... ανεξάντλητους απίθανους ανθρώπους.

Σκηνοθεσία-χορογραφία: Μέτη Παναγιωτοπούλου
Eρμηνεία: Νεφέλη Ζαμπέλη, Έρη Παπαχαραλάμπους, Ντανιέλα Πισιμίση, Φαίδρα Πισιμίση, Μαριάνα Τηλιοπούλου
Mουσική: Περικλής Αγιανόζογλου, Γιάννης Μούτσος, Ηλίας Βαμβακούσσης, Γιάννης Πισιμίσης
Σκηνογραφία: Αμαλία Θεοδωροπούλου
Video/ Φωτογραφία: Ναυσικά Ταραζή, Νίκος Παπαευαγγελίου
Προωθητικό υλικό: Άρης Καπλανίδης
Web design: Βασίλης Λαμπρόπουλος

20 έως 24 Οκτωβρίου
Ώρα: 21.30
Διάρκεια: 45’
Booze Cooperativa, Κολοκοτρώνη 57, 2103240944
Εισιτήριο: 10 ευρώ / 6 ευρώ το φοιτητικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...